czwartek, 12 kwietnia 2012

Lirene Dermoprogram Pielęgnacja Oczyszczająca (delikatny kremowy żel + peeling)




Informacja od Producenta: "To właściwy kosmetyk dla Ciebie jeśli masz skórę wrażliwą lub skłonną do podrażnień, naczynkową lub bardzo suchą i oczekujesz, aby żel myjący delikatnie usunął z twarzy wszelkie zanieczyszczenia, nie wysuszając przy tym skóry. Żel koi Twoją skórę i sprawia, że jest ona czysta, promienna i miękka w dotyku. Kosmetyk odpowiedni dla skóry w każdym wieku."
Stosuj rano i wieczorem w Twojej codziennej pielęgnacji. Nanieś żel na wilgotną skórę twarzy i szyi, lekko wmasuj, a następnie zmyj ciepłą wodą"



Żeli do twarzy wypróbowałam mnóstwo. Najczęściej sięgałam po kosmetyki apteczne, bo moja cera jest wrażliwa, skłonna do przesuszeń i podrażnień. Często reaguje zaczerwienieniem na silne specyfiki. Dlatego do żelu Lirene podeszłam raczej z dystansem... Zwłaszcza jak go powąchałam. Ma bardzo silny zapach, ładny, ale intensywny, a to zazwyczaj przy kosmetykach rokuje jednoznacznie: napchany perfumami będzie powodował podrażenienia.


Ale... pozytywnie się zaskoczyłam :) Cieszę się, że go wypróbowałam, to naprawdę jeden z lepszych żeli jakie miałam. Zapach w gruncie rzeczy jest drażniący, ale da się wytrzymać. Konsystencja żelu jest bardzo lekka, wręcz kremowa, prawie w ogóle się nie pieni, ale świetnie zmywa makijaż. Po umyciu nim twarzy moja skóra jest lekko napięta, ale w sposób zdrowy i nieprzesuszony.






Po jakimś czasie dokupiłam peeling z tej samej serii - Delikatnie złuszczający peeling enzymatyczny. "Delikatnie" zo zdecydowanie za mało powiedziane. Peeling jest konsystencji tak samo kremowej jak żel do mycia. Nakłada się go na parę minut po umyciu twarzy i zmywa jak maseczkę. Zalecane jest jego stosowanie raz w tygodniu. Jak dotąd nie zauważyłam jego działania w ogóle, co nie zmienia faktu, że wciąż go używam i jeszcze całkowicie nie skreślam czekając na efekty :)






Generalnie: polecam, zwłaszcza żel Lirene. Jest naprawdę fajny, zwłaszcza za taką cenę i bardzo dobrze oczyszcza!


1 komentarz:

  1. To nie produkt dla mnie , ponieważ nie mam skóry naczynkowej ani wrażliwej ;)
    Ok w takim razie też obs. ;p

    OdpowiedzUsuń