piątek, 11 maja 2012

Garnier, NutriDermist, Kofeinowy roll-on pod oczy z korektorem 2 w 1





Nie lubię produktów Garniera i ta teoria częściowo sprawdziła się również w tym przypadku.
Lubię za to korektory pod oczy, mam ich sporo i sporo wypróbowałam.


Skład:
Aqua/Water, Cyclopentasiloxane, Alkohol Denat., Butylene Glycol, Ethylhexyl, Methoxycinnamate, Phenyl Trimethicone, PEG-10 Dimethicone,Squalane, Bis-PEG/PPG-14/14 Dimethicone, Magnesium Sulfate, Talc,Nylon-12, Maltitol, Disodium Stearoyl Glutamate, Aluminum Hydroxide, Sorbitol, Caffeine, Citrus Medica Limonum Extract/Lemon Fruit Extract [+/- May Contain: CI 7789/Titanium Dioxide, CI 77491, CI 77942, CI 77499/IRON OXIDES]


Cena: ok. 30zł






Minusy:
- rzadka konsystencja. Masakrycznie rzadka, na tyle, że nie ma mowy o kryciu, on się rozpływa pod okiem, a także w opakowaniu, wystarczy odkręcić, a produkt z kulki aż kapie
- kolor. Mam wersję jaśniejszą, więc powinien być jasny? Zwłaszcza korektor pod oczy. Ten jest prawie pomarańczowy i odznacza się na tle podkładu jako ten ciemniejszy. Na zdjęciu widać, że korektor ma nieodpowiedni kolor
- trwałość - szyyyybko znika z twarzy



Plusy:

- rozświetlenie - całkiem ładnie rozświetla, ale... szybko znika, więc znikoma zaleta
- wydajność. Jest go niesamowicie dużo, nie wiem czy da się go skończyć. Ja z pewnością tego nie zrobię, bo już go nie używam
- metalowa kulka i  efekt chłodzący - to bardzo przyjemna opcja w korektorze


Kupiłam go jak byłam dość mocno opalona i wtedy wydawał mi się ok, przynajmniej w kwestii koloru. Jednak dla jasnej cery niestety się nie nadaje...


Przed (bez korektora):





Po użyciu korektora:







7 komentarzy:

  1. fajna rzecz :)

    zapraszam do mnie

    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie kryje i ponoć jest mega wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyny plus to ta kulka i efekt chłodzący, ale chyba nie opłaca się wydawać na to 30 zł, ja raczej się nie skuszę. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. dość fajny efekt, taki delikatny :) w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam zajebiste cienie pod oczami , są straszne niczym nie dało sie ich przykryć nawet sławnym panstikiem z max factora za 40 zł a ten to jest cudo kryje cudownie moje cienie ze ich wcale nie ma, moge nałożyć duuużo warstw (choc tego nie robie) a i tak cudownie wtapia sie w skóre i nie ma żadnej tapety pod okiem , trzeba robic niestety poprawki co jakies 5/6 godzin ale jak za taki efekt jest jak najbardziej w porządku. okaże sie co z wydajnością ponoć jest git :)

    OdpowiedzUsuń