środa, 11 kwietnia 2012

Na początek pare mitów do... umocnienia :)

Założyłam bloga z dwóch powodów:
1. Nie mam co robić, bo właśnie straciła mnie praca, a wysyłanie CV i chodzenie na rozmowy kwalifikacyjne trzeba sobie umilić czymś... miłym i zupełnie niepożytecznym.


2. Czasem nie znajdują u mnie ujścia różne zwykłe myśli i obserwacje, zachcianki, komentarze, więc myślę, że blog mógłby być tym ujściem właśnie.

Zaczytując się w Kominku, Segrittcie i innych blogach lajfstalowych nie odmówiłabym sobie pokusy poprowadzenia własnego również w tę stronę. Jednakże równie często zaglądam do Charlize-Mystery, czy osławionej Kasi Tusk (nie to nie ja jestem jej stalkerem) dlatego też chciałabym również czasem nawiązać do mody, kosmetyków i innych przyjemności. Umówmy się więc, że blog jest o bliżej nieokreślonej tematyce, ale zawsze pozostanie naznaczony moją płcią i charakterem. Bo jestem kobietą i nie zawacham się użyć mojej niefeministycznej natury. I luuubię eyelinery, szminki i ubranka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz