wtorek, 31 lipca 2012

Sudomax - hipoalergiczny i antybakteryjny krem

Dzięki uprzejmości firmy Sudopharma mogłam przetestować nowy krem Sudomax z tlenkiem cynku.



 nie zawiera parabenów, PEG-ów, sztucznych kompozycji zapachowych oraz alkoholu benzylowego.
+ jest bardzo delikatny, z pewnością nie podrażni ani delikatnej skóry małego dziecka, ani atopowców, alergików
+ wysusza niedoskonałości, wypryski - stosowałam go na różne krostki i bardzo szybko sobie z nimi radził
+ pomaga przy oparzeniach! Naprawdę bardzo mi ulżył, gdy trochę za dużo przyjęłam słońca, posmarowałam w nim oparzone miejsca i szybko wróciły do poprzedniego stanu
+ jest dobry również na odparzenia i podrażnienia spowodowane otarciami
+ cena! Jest tańszy od najbardziej znanego odpowiednika dostępnego na rynku - Sudocremu o jakieś 4-6 zł 

Skład:





Sudomax otrzymałam wraz z próbkami, jedną na pewno sobie zatrzymam i będę nosiła przy sobie w kosmetyczce - resztę rozdam przyjaciółkom, bo naprawdę jest godny polecenia!





1 komentarz:

  1. Też czekamy na nasz egzemplarz! Jestem ciekawa jak się sprawdzi! :pp

    OdpowiedzUsuń