czwartek, 2 sierpnia 2012

Emolium - emulsja do kąpieli + emulsja do ciała

Od jakiegoś czasu testuję Emolium emulsję do kąpieli, od niedawna również emulsję do ciała. Teraz przyszedł czas na recenzję obydwu produktów.



Składy:


Konsystencja:

Do kąpieli:

Do ciała:






Emulsja do kąpieli:

Producent sugeruje, aby dodawać miarkę do kąpieli w wannie. Tak też robię, gdy mam dostęp do wanny :) Ale, że na co dzień nie mam, pod prysznicem smaruję się emulsją, tak jakbym używała olejku do mycia. Konstystenacja jest właśnie olejkowata, emulsja delikatnie się pieni, pachnie dość specyficznie, mi ten zapach nie przeszkadza, ale myślę, że można go nie lubić. Po spłukaniu go wodą, skóra jest nadal nawilżona i ma na sobie lekki film. Emulsja uratowałą mnie już kilka razy... po raz pierwszy, gdy spaliłam się na słońcu, smarowałam nią "na sucho" plecy, bardzo mi ulżyła i uchroniła przed schodzeniem skóry. Nadal czasem używam jej jako "oliwki" do ciała, smarując nią nogi. W kąpieli sprawdza się najlepiej, świetnie natłuszcza i doskonale radzi sobie z moimi "suchymi plackami" spowodowanymi często alergią, podrażnieniami.
Bardzo wydajny!

Cena: 35-40zł

Emulsja do ciała:

Służy jako balsam i tak też się ją stosuje. Ma również specyficzny zapach, gorszy od tej do kąpieli, ale mimo wszystko znośny. Jest bardzo delikatna, łagodzi podrażnienia, zaczerwienienia. Nawilża, ale... nie perfekcyjnie. Po 2-3 godzinach skóra jest taka, jak przed zastosowaniem, więc jej działanie nie jest zbawienne. Jest porównywalna do popularnych balsamów, z pewnością jednak będzie dobra dla atopowców.

Cena: 35zł

Jako duet - polecam
Jako osobne produkty - emulsję do kąpieli, jak najbardziej. Ale myślę, że bez większych problemów skórnych obejdziecie się bez emulsji do ciała (balsamu) Emolium. 

1 komentarz:

  1. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your
    point. You definitely know what youre talking about, why waste your
    intelligence on just posting videos to your site when you could be giving us something
    enlightening to read?

    Feel free to surf to my website: Christian Louboutin Flats

    OdpowiedzUsuń